[ LUGOS ] RH6.1

Dejan Beznec D.Beznec na s-gms.ms.edus.si
Pon Dec 20 20:06:40 CET 1999

On Mon, 20 Dec 1999, Stane Erzar wrote:

> Instaliral sem RH6.1 na HPC Note 6133. Instalacija je sla v redu, po
> rebootu pa zadeva zmrzne pri
> hda: IBM-DBCA-204860, ATA DISK drive.
Jaz imam podoben racunalnik (6133S) in mi Linux (Mandrake 6.1) dela brez
tezav. Mislim, da ni problem v disku (jaz imam tudi IBM, le da malo
vecjega), ampak v BIOSu. Moj racunalnik je prisel z BIOSom 1.08 in je
delalo v redu. Ko sem BIOS upgradeal na 1.13 mi je racunalnik zamrznil na
tocno takem mestu, kot tebi. Ko sem BIOS "downgradeal" nazaj v 1.08 je
spet vse delalo ok. Torej BIOS 1.08, vsaj zame, sigurno dela. Ce imas
kaksno drugo verzijo probaj instalirati tega.

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist