[ LUGOS ] Tezave mrezne kartice

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Sre Dec 8 23:25:06 CET 1999

hi!

On Wed, 8 Dec 1999 Martin.Lubej na guest.arnes.si wrote:
> Dokumentacija je razmetana in ne vem kje kaj najti (HOWTO
> sistem je po mojem precej slab... ).
ce nekaj standardnega (instalacija netkarte) delas prvic in naletis
na osnovne tezave potem je po mojem mnenju ideja HOWTOjev precej
boljsa od npr. sistema windows help (kjer res samo bljuzjijo)..
Svoj problem bos verjetno nasel lepo opisan (po korakih) v NET-3-HOWTO,
Ethernet-HOWTO ali kaj podobnega..

> Ima trenutno dve knjigi (Namestitev in zacetki dela z LINUXOM,
> Naucite se linux v 24-ih urah) in kup izpisanih papirjev iz interneta.
tudi v teh knjigah bi bilo pricakovano da je to kje opisano..

> instaliral sem COREL LINUX in ta mi ne prepozna mrezne kartice
hmm.. ce jo imas v racunalniku in deluje jo bo modprobe 100% zaznal in
enablal.

> Nikjer pa ne pise kako doinstalirati mrezno kartico (vse kar sem do
> sedaj prebral samo ovinkarjenje).

morda ima corel linux kaksno bolj okolju/uporabniku prijazno
resitev ki je jaz ne poznam.. sicer pa poizkusi z:
 # modprobe 3c509
 # ifconfig eth0 192.168.55.44 up
 # route add -net 192.168.55.0 eth0
 # ping 192.168.55.45
ce bos dobil reply pomeni da deluje... ce ne pa si se malo poglej
literaturo ali pa sendaj se en mail na lugos (z error outputom)..
ps.. 192.168.xx.xx zamenjaj z veljavnimi ipji!

  lp
    Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist