[ LUGOS ] Tezave mrezne kartice

Martin.Lubej na guest.arnes.si Martin.Lubej na guest.arnes.si
Sre Dec 8 22:05:10 CET 1999

Po odlocitvi, da si linux ogledam malo poblize sem naletel na
precej tezav.
Dokumentacija je razmetana in ne vem kje kaj najti (HOWTO
sistem je po mojem precej slab... ).
Ima trenutno dve knjigi (Namestitev in zacetki dela z LINUXOM,
Naucite se linux v 24-ih urah) in kup izpisanih papirjev iz interneta.

In se moje trenutne tezave:
instaliral sem COREL LINUX in ta mi ne prepozna mrezne kartice
|3c509(b).
Nikjer pa ne pise kako doinstalirati mrezno kartico (vse kar sem do
sedaj prebral samo ovinkarjenje).

LEPO PROSIM, POMAGAJTE MI, CE JE TO V VASI MOCI.

Lep pozdrav,                         Martin Lubej

Dodatne informacije o seznamu Starilist