[ LUGOS ] demand dial filter

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Dec 29 09:23:49 CET 1999

On Wed, 29 Dec 1999, Darko wrote:

> Zdravo!
>
> Sam sem imel podoben problem na WIN 95 in 98. Tezava je bila v registru
> (NETBIOS enabled to use DNS).
>
> Resitev:
>
> ; Disable NetBIOS name resolution using DNS

Na dial-on-demand strežnikih vsem toplo priporočam čimbolj restriktivno
uporabo ipchains, pa recimo še obvezno uporabo HTTP proxyja, lokalni
SMTP in POP3 server in pa seveda čim intenzivnejšo kontrolo delovanja.
Stvari sicer lahko postanejo drage... Opazil sem, da se precej Windos
programov obnaša zelo "potratno", če jim nastaviš povezavo v Internet
preko LAN-a. "Vrstica kanalov" pri IE4/5 je že taka, pa tudi preverjanja
prispele pošte so nevarna. Previdnost je vsekakor na mestu.
LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si