[ LUGOS ] Linux in Windows NT Terminal Server

Branko F. Gracner branko na edico.si
Sob Dec 4 14:31:40 CET 1999

> Hy!
>
> Ker se hocemo v podjetju znebiti vseh nepotrebnih licenc za M$ programe
> smo se odlocili, da bi vse potrebne programe, dali na en masin, do njih pa
> bi dostopali prek Linuxa. Mene pa zanima ali bi se dalo narediti tako,
> da bi na Linuxu imel pognan nek servis (ala VNC), ki bi se logiral na
> Windows NT Terminal Server in bi poganjal z NT programe, kot npr.: Word,
> Excel itn. Sem pomislil na VNC, vendar sem opazil, da VNC za Win32 ne

aja pa še tole. koliko poznam microsoftovo licenčno politiko za terminal
server, mi je znano, da mora imeti vsak uporabnik, ki dostopa preko
oddaljenega terminala prav tako licenco za NT desktop, plus licenco za
file/print storitve, če se le - te izvajajo na terminal serverju. ti
najbrž tega ne boš potreboval, saj bi lahko zadeve prestavil na sambo. še
vedno ti pa ostanejo licence za desktop. glede licenc za uporabniške
programe pa ne vem, kako si microsoft to razlaga na terminal serverju.
mogoče je v zakonih kje kakšna luknja in bi lahko "skozi" prišel samo z
eno licenco.

Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si