[ LUGOS ] Syslogd

Rok Pintar rokp na news.reproms.si
Sre Dec 8 16:10:05 CET 1999

> Zanima me kako nastavit v syslog.conf, da bi mi vse kar pride k moji
> masini remote slo v dolocen file. Imam namrec 3Com NetServer ki mi posilja
> loge - in jest bi zdej rad spravil samo NetServerjeve loge v dolocen file.
> Kako to nardit?

Zapise v syslog lahko "filtriras" glede na facility in severity - severity
je pac stopnja "resnosti" sporocila (err, warn, info, debug,...), tisto,
kar zanima tebe, je pa facility. Ugotoviti moras, kot kaj ti posilja
sporocila 3Com (pri Ciscu je to local7), potem pa samo dodas v syslog.conf
vrstico v stilu:
local7.*                /var/log/3Com.log
(to belezi vse, kar ti poslje kdorkoli in ima facility local7).
Sicer pa je man syslog.conf kar informativen...
ROK

Dodatne informacije o seznamu Starilist