[ LUGOS ] Flyvideo III

Davor Guttierrez dguttierrez na s5.net
Sob Avg 28 01:25:14 CEST 1999

Pozdravljeni

Z neta sem si snel program KWinTV in ko ga zazenem mi izpise sledece:

LowCrash na rebellic:~> kwintv
Warning: main: Can't load program-file /home/LowCrash/.kwintvrc/default.ch!
can't open /dev/video: No such device
Warning: kwintv: kv4lsetup had some trouble, trying to continue anyway.

Fatal: v4lx: Error opening v4lx device /dev/video: No such device in ::v4lxif
LowCrash na rebellic:~>

Ce pa zazenem kv4lsetup pa mi izpise sledece:

LowCrash na rebellic:~> kv4lsetup
using X11 display :0.0
x11: mode=1024x768x24
dga: base=0xe4000000, width=1024
can't open /dev/video: No such device
LowCrash na rebellic:~>

V direktoriju dev imam /dev/video.
V /var/log/messages mi izpisuje, ko poizkusa pognati kwintv:

Aug 28 01:27:18 rebellic modprobe: can't locate module char-major-81-0

Med nalaganjem kernela pa se izpise:

Aug 28 01:20:39 rebellic kernel: i2c: initialized
Aug 28 01:20:39 rebellic kernel: Linux video capture interface: v1.00

Tako,da res ne vem kaj sem sedaj se pozabil narediti, ali pa se mantram zastonj
brezveze. Kot sem ze v prejsnjem mailu pisal imam FlyVideo III na ISA vodilu.
Kernel 2.2.5 v kennelu pa sem v Video4Linux vkljucil podporo za bttv kot modul,
ki ga seveda tudi nalozim. Ti moduli so bttv, videodev, i2c, tuner in msp3400.
Do sedaj sem delal vse po navodilih samo nic ne spila na zalost. V biosu je
kartica nastavljena na IRQ 10, tam sem dal Legacy ISA.

Ce bi kdo vedel pomagati je zelo dobrodosel.

--
Davor Guttierrez - Linux user
http://evildog.org

Dodatne informacije o seznamu Starilist