[ LUGOS ] Cudna obnasanje preko neta

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Avg 6 13:02:34 CEST 1999

Milan Gabor wrote:

> HI!
>
> Sem postavil en server z neko 100/10 mrezno kartico.
> Gor je RH 6.0.
>
> Ethernet controller: DEC DC21142 (rev 65).
> Uporablja tulipov driver.
>
> Pojavijo se problemi ko se preko telneta ali SSHja povezem na njo.
> Cez nekaj casa kar prekine povezavo in moram se enkrat ponovno dati
> telnet ali ssh.
>
> Enako se pojavlja tudi ko sem probal dostopati do masine preko www.
> Vcasih ne nalozi cele strani, vcasih caka za vedno.
>
> Pogledal sem tudi statistiko in je precej errorjev na eth0.

Po moje je skoraj gotovo mreza kriva. Poglej ali se napake pojavljajo pri
sprejemu ali oddaji!

Mozni vzroki so (za 100 mega mreze):

1) Prekratek patch kabel od kartice, nekatere mreze imajo probleme z
avtodetektom ali sploh komunikacijo. Kabel bi naj bil dolg vsaj 10m
2) Potrebno je pogledati ali sta kartica in switch/switching hub/hub oba 10
mega ali 100 mega. Najbolje je, da oba dva fiksiras na 10 ali 100 mega.
3) Lahko je problem, da ima switch full-duplex, kartica pa half-duplex.
Prav tako izklopi detekcijo duplexa in oba nastavi rocno.
4) Lahko imas defekten kabel (pri 100 mega je vse skupaj bolj obcutljivo),
preveri kontakte na patch kablu in vticnici.
5) Lahko je kartica defektna, tudi to se je ze zgodilo. Poizkusi z drugo.

Upam, da ti to kaj pomaga.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist