[ LUGOS ] serial porti

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Tor Avg 24 17:19:56 CEST 1999

On Tue, 24 Aug 1999, Branko F. Gračner wrote:

> problem imam s serijskim vmesnikom. modem na njem (zunanji usr v90) noče
> mrdnat. modem 100% dela.
>
> v biosu je enablan samo com1.... nekaj sicer minicom pa ppp skripte znajo
> počohat po njemu, a noče zavrtet cifre ... niti osnovni ATZ se ga ne prime.
>
> malce datotekic ...

To, da irqja ni, je cudno... A echo ata > /dev/ttyS00 povzroci
tisto neznosno cviljenje? Ce ne, potem port vsekakor ne deluje.

Kaj pametnega mi res ne pade na pamet, lahko pa se poskusis v biosu
igrat z nastavitvami. Ce ga kernel odkrije na zacetku...

Kaj pa izpise setserial /dev/ttyS00 ?

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist