[ LUGOS ] OPRAVICILO VSEM, KI STE DOBILI SPAM MAIL S PONUDBO ZA DELO

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Avg 9 18:49:58 CEST 1999

S tem mailom bi se rad opravicil vsem prizadetim, ki so zadnje case dobili
ponudbo za delo. Absolutno priznam, da je krivda v celoti na mojem hrbtu
in se je z nikakrsnim spodaj navedenim dejstvom ne izogibam.

Na LinuX Show-u 3 je bil izveden LinuX KVIZ. KVIZ je bil moja ideja, iz
njega pa sem nameraval pridobiti nekaj koristnih informacij.

V KVIZu je bilo tudi vprasanje: Ali iscete delo v racunalnistvu ?
Vsi, ki ste na to vprasanje odgovorili z DA, ste pristali na spisku
tistih, ki jih zanima delo v racunalnistvu.
Te podatke sem posredoval Hermesu, Agendi in se nekemu podjetju katerega
imena se ne spomnim. Vsi so kazali interes, da zaposlijo LinuX znalce.

Ker sem po naravi bolj tehnicen tip in se ne spoznam na politiko
<BLA>kar je razlog da se vedno vozim Corso namesto MB-ja</BLA>
se tudi tisti trenutek, ko sem sestavljal KVIZ nisem obremenjeval z
zakonom o varstvu osebnih podatkov. Nekdo me je celo opozoril na to,
vendar sem zaradi preobremenjenosti to vprasanje pozabil dodati na QUIZ.

VSEM PRIZADETIM SE ISKRENO OPRAVICUJEM.

Rok Krulec

Dodatne informacije o seznamu Starilist