[ LUGOS ] Predlog za novo mailing listo LUGOS-JOB

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Avg 19 10:15:52 CEST 1999

On Wed, Aug 18, 1999 at 10:56:38PM +0200, Rok Krulec wrote:
> predlagam, da se naredi nova mailing lista, na katero se bo prijavil vsak,
> ki ga zanima sluzba v racunalniskem svetu. Lista bi bila odprtega tipa,
> torej bi lahko nanjo posiljali tudi zunanji interesenti. Mislim, da je v
> LUGOSu veliko racunalniskih znalcev s podrocja informacijskih tehnologij
> in menim, da nebi smeli biti prikrajsani za kaksen JOB opurtunity.
> 	Jaz osebno prav rad vidim kaksno ponudbo za sluzbo v Linux svetu
> ali IT in kmalu bom mogoce lahko tudi ponudil kaksno mesto. Svet gre
> naprej, prihaja Amiga, ne bo edina, LinuXa bo vedno vec, znalci pa bodo
> [...]

Se popolnoma strinjam.

Kljub temu menim, da bi lista morala biti moderirana. Ne s kaksnim
glupim cenzorjem, ampak tako, da nanjo ne bi morali prihajati spami. Ce
neko podjetje isca ljudi, naj moderator to poslje na listo. Ce neko
podjetje poslje .doc attachment, naj tega ne poslje na listo. Ce je
Subject maila "FREE! NOW! XXX SITE!.." pa naj tudi ne poslje na listo
;-]

Mogoce bi lahko debato (ce se bo razvila) preselili v lugos-bla.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I'm not a complete idiot, some parts are missing!

Dodatne informacije o seznamu Starilist