[ LUGOS ] UPS

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Tor Avg 3 16:36:15 CEST 1999

Na dan Tue, 3 Aug 1999 12:35:05 +0200 je
Rok Papez <rok.papez na kiss.uni-lj.si> napisal/a:

> V glavnem situacija suxx.
>
> Ali ima mimogrede oni APC Back 300MI UPS vsaj kaksne lucke, da jih vn spulim
> in
> vtaknem notri komunikacijske zicke.. Na ta nacin bi se prisel poceni skozi,
> drugace pa ne.

Ko si ze ravno zagret za malce cinjenja... Kupi stupid Back UPS potem pa
glej, ce je napetost na njegovem vhodu (ala 220V). Grem stavit, da bi ti
tako resitev bil pripravljen celo kdo odkupiti (modul za preverjanje
napetosti / komp. komunikacija preko serijca).

Jan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist