[ LUGOS ] EXT2 in resevanje podatkov

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Avg 9 18:35:52 CEST 1999

Za to uporabimo ukaz debugfs.

Postopek:
Daisy:~# debugfs
# Odpremo filesystem s katerega bomo "resevali" podatke. Je lahko zmountan.
debugfs: open /dev/hda1
# Prelistamo pobrisane datoteke, prvi field nam pove inode number
# pa ownerja pa mode pa size in se par stvari, da se znajdemo
debugfs: lsdel
# Primer izpisa
114840   0 100644 289 1/ 1 Mon Aug 9 18:24:12 1999
#Ce hocemo zgoraj omenjeni filetek undeletati recemo
debugfs: dump <114840> /tmp/filetek

Predlog: Vse filetke zlistas v datoteko in naredis bash skripto ki
undeleta vse in jih nekam spravi. Renejmat bos pa mogel na roke,
ker imena se pobrisejo. Tako sem jaz delal vcasih. Verjetno je v novejsih
cajtih kdo naredil wrapper za le to oz. celo kaksen independant proggy.

Opravicilo glede moje slovenscine in lep pozdrav,
   Rok Krulec

P.S.: Pa se naj kdo rece da LinuX nima undelete ukaza :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist