[ LUGOS ] Problem pri bootanju Linuxa

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Pet Avg 27 17:27:49 CEST 1999

Zivjo!

Imam problem ki ga ne znam resit. Pred kratkim sem postavil "nov" server
(Debian 2.0, i486, 16MB RAM, 2.0.34, 420MB disk). Danes sem dodal not se
en 200MB disk...BIOS mi ga pravilno zazna, tudi ko sem bootal z Windows
diskete mi je fdisk prepoznal vse particije na obeh diskih. Vendar ko
poskusam bootat tist tastar disk...kot ponavadi, mi LILO izpise: "1FA:"
Ce pritisnem ENTER se mi to ponovi in spet in spet...nevem kaj naj
naredim...bi bootal z linux disketo, vendar je tu nimam, zato me zanima a
je mogoce tud kako drgac odpravit to. Probal sem ze vse kombinacije (IDE
vodila z diskoma), vendar je stvar vedno enaka.

Ma kdo kako resitev?

Nejc Skoberne
Grajska 5
5220 Tolmin