[ LUGOS ] ssh pass v X-ih

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Tor Avg 17 12:09:29 CEST 1999

* On 17-08-99 at 12:05 Ales Casar (casar na uni-mb.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Tisto s kljuci tako naredis samo enkrat. Ce si zaganjaje ssh-agenta in
> dodajanje privatnega kljuca uredis v zagonskih scriptah za X server
> (window manager), potem ti nikoli vec ne bo treba pisati nic drugega kot
> ob vsakokratnem zagonu X serverja (oz. prijavi na X serverju) vpisati
> passphrase svojega privatnega ssh kljuca (v graficni varianti). To sicer
> ni povsem to, kar si spraseval, je pa po moje se boljse.

Kako pa lahko to naredim? Nštimano imam namreč, da se mi zažene ob bootu wdm
(xdm). Ali lahko to naredim tudi ob uporabi wdm-a - omogoča zagon $USER
programov.

Vnaprej hvala!

Boštjan

+----and here the quote ends----+

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist