[ LUGOS ] ppp, mail

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Avg 19 00:09:00 CEST 1999

Zdravisimo!

> potem me zanima, kateri programi bi bili primerni za elektronsko posto
> (prosim ne  kakih za x, ker ga ne uporabljam). trenutno uporabljam pine
> program. posto preberem s fetchmail-om, ampak me moti to, da mi stvar

To je kar se mene tice, cisto fajna kombinacija, ki jo uporabljam tudi
sam. Fetchmail pozenem s skripto ip-up.local

[bobo na ferdo bobo]$ cat /etc/ppp/ip-up.local
#!/bin/bash
/usr/sbin/sendmail -q
su bobo -l -c "fetchmail -quit"
su bobo -l -c "fetchmail -sd 120"

> spravi na zaslon. pa me zanima, ce bi moral narediti samo kako
> preusmeritev ali se da kako izklucit to, tako da bi samo prebral...

Nimi cisto jasno kaj mislis.

> kako bi pine preprical, da bi mi v from field napisal moj username na
> arnesu in ne tistega, pod kateim sem prijavljen na linux!

V ~-.pinerc popravi ali dodaj naslednjo vrstico:

customized-hdrs=From: Bostjan Vlaovic <bostjan.vlaovic na uni-mb.si>

Samo ne z mojim imenom :-))

> torej, ce se komu da, potem bi vas prosil, da mi pomagate, tako da se
> cimprej spravim s teh windowsov!

Vso sreco pri tem projektu. Jaz sem potreboval kar nekaj casa, sedaj sem
pa tako srecen in zadovoljen, da ti ne znam opisati. Se res splaca.
Neverjetno zadovoljstvo je, ko lahko vse opravis pod stabilnim OS-om, ki
te ne zapusti ravno takrat ko ga najbolj potrebujes. Bos pa dozivel cudne
obcutke, ko bos koncno zacel vec casa posvecati delu in ne poporavljanju
racunalnika. Se pa hitro navadis :-)))

Lepo noc,

		bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist