[ LUGOS ] Potencialen vdor?

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Avg 14 00:21:37 CEST 1999

Yo!

On Fri, 13 Aug 1999, Stojan Rancic wrote:

> Ni nujno. Dobijo se programcki ,ki zbrisejo stvari iz wtmp, kamor se shranjujejo "last"  podatki.

Dobi se swashta ja :) samo ponavadi ko ti dobis root access (takole s
hackom), nimas user friendly shella ala bash, ni exportanih poti etc. tako
da samo izkusen hacker zadevo izpelje preden ga doloceni servisi
diskonektajo z mashine. Izkusen hacker pa tudi ne bo pustil za sabo sledi
kakrsne so wtmp in razne history zadeve, se manj bi se pa trudil z neko
mashino, ki je "trenutno" na netu prek modema in ima poleg tega se
dinamicen IP. Po moji oceni je slo tukaj (ce je slo sploh za vdor) za
newby-ja, ki je pac testiral kak nov hack.

Se je pa dobro tudi vprasati, kaj bi ti potencialni hacker lahko naredil
in ZAKAJ bi to naredil (ce bi imel kaksno korist od tega ali ne)...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist