[ LUGOS ] knjiznice libc5/glibc2

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pet Avg 6 13:43:56 CEST 1999

Andraz Hvalica wrote:

> Hojla!
>
> V Slacku 4 sem si prevedel glibc 2.07, knjiznice so sle v /usr/local, in
> zasel v tezave. Pravzaprav se mi zdi, da sploh ne gre samo za tezave z
> glibc2, ker je vpletenih se precej vec knjiznic.

[...]

Pa si popravil datoteko specs svojega prevajalnika? Za prevajanje ter
linkanje programov za glibc2 moras v datoteki specs popraviti privzeti
linker, zbrisati neke specifikacije glede linkanja z neko profiler
knjiznico ter prevajati programe s posebnimi opcijami, da ti ne vzamejo
sistemskih (glibc1) header datotek, pac pa glibc2 header datoteke
(-nostdinc -I/usr/local/include).
Sploh pa ti priporocam, da po spremembi specs datoteke ponovno prevedes
prevajalnik, ker sem ugotovil, da je tako nastala "naravna" datoteka
specs rahlo drugacna od verzije, ki sem si jo jaz naredil. :]
Sem slisal nekatere ljudi, da so si na slacku naredili crosscompiler
samo za glibc2 programe. Mogoce zate tudi to ni slaba resitev, vkolikor
hoces obdrzati svoj sistem v glibc1 stanju. Sam sem si prevedel
glibc-2.1.1 kot primarno (sistemsko) knjiznico, prevedel egcs-1.1.2
ter pocasi nadgrajujem sistem (tj. prevajam druge knjiznice z novim
glibc2) in mi do zdaj vse deluje. Edina napaka na katero bos naletel,
ce se bos odlocil, da bo glibc2 primarna knjiznica, bo v header
datotekah /usr/include/stdio.h pa /usr/include/libio.h. C++ jih
pozre brez problema, navadnemu Cju se pa zatakne. Pri GNU projektu
priznavajo, da obstaja ta nekompatibilnost med C in C++; jaz sem to
resil kar z #ifdef __cplusplus, #endif okoli problematicnega
podrocja.
Ah ja: kje je datoteka specs ugotovis z ukazom gcc -v.
                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz