[ LUGOS ] RH6 distribucija - RPM paketi

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Avg 6 11:13:16 CEST 1999

On Tue, 3 Aug 1999, Rok Papez wrote:

> Use tgz? ;).
> Resno.. ceprav sem RH user se vedno najraje uporabljam tgz in rocno spreminjam
> nastavitvene datoteke, kajti RH *zagotovo*, preizkuseno in pretestirano nima
> postimanih dependencies tako kot bi to moralo biti.

.tgz pristop ima res svoje dobre strani, ki jih nima noben drug. Ampak ima
tudi dolocene slabe strani. Kaj pa ce bi raje uporabljal .deb pakete (in
najbolj to na Debianu)? Mislim, da imajo cisto vse kar .rpm, se dolocene
stvari vec in zanesljivo nimajo nekaterih .rpm problemov.

> Se mi je ze zgodilo da so imeli RPMi dependencie tako nastavljene (v krogu kot
> token ring) da je bil na koncu paket1 posredno odvisen od samega sebe in ga
> nisem mogel namestiti ker je bil odvisen sam od sebe a se ni bil namescen :p.

Meni se na Debianu se ni zgodilo kaj takega niti kaj izmed ostalih groznih
stvari, ki ste jih opisovali v tem threadu.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist