[ LUGOS ] Linux ala Wingate server

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Ned Avg 1 18:29:57 CEST 1999

> spet jaz z se enim vprasanjem ?

Istim vpra=B9anjem ? :-(

Ve=E8 informacij na to temo najde=B9 tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

> zanima, ko se to nastima in ali potrebujem kaksen programcek zato.

Ve=E8 informacij na to temo najde=B9 tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

=C8e ima=B9 jedro 2.2.x, potem si poglej navodila za ipchains.
ZELO preprosto bi to izgledalo tako:

ipchains -F
ipchains -P input ACCEPT
ipchains -P forward DENY
ipchains -P output ACCEPT
ipchains -A forward -i tvoj_omre=BEni_vmesnik_ppp0_ali_eth0  -s
192.168.x.x.0/24 -j MASQ

zgornje velja, =E8e dodeli=B9 svojemu LAN-u =B9tevilke 192.168.x.x in
"broadcast" naslov 255.255.255.0

modprobe ip_masq_ftp
modprobe ip_masq_raudio
modprobe ip_masq_irc
modprobe ip_masq_vdolive
modprobe ip_masq_quake
modprobe ip_masq_cuseeme

ipchains -L -n

Ve=E8 informacij na to temo najde=B9 tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

> interneta, da Linux masina dvigne modem (to lastnost ima Wingate, trenut=
no
> pa jo ne potrebujem). Uff, upam da mi je uspelo razloziti ..

kli=E8i "pppd" s komando "demand idle 120 persist"

=E8e 120 sekund ni "prometa" bo spustil linijo

Ve=E8 informacij na to temo najde=B9 tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

Na Win* ra=E8unalnikih nastavi linux kot internet "gaetway" in =E8e ima=B9=

"jajca" si tam nastavi =B9e Bind aka dns aka named stre=BEnik za
lokalno (izmi=B9ljeno) domeno in "cache name server".

Ve=E8 informacij na to temo najde=B9 tudi na
<http://www.lugos.si/arhiv/>.

- - -
Reincarnation: life sucks, then you die. Then life sucks again.

> all the standard disclaimers apply <
Line noise provided by Telekom Slovenia - a remarkable bunch of idiots.

Dodatne informacije o seznamu Starilist