[ LUGOS ] Cudna obnasanje preko neta

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Avg 17 09:56:54 CEST 1999

On Sat, 7 Aug 1999, Metod Kozelj wrote:

> Ko sem mrezki zamenjal (21140 na switch, 21143 na hub), je bil prenos s
> ftp-jem preko switcha okoli 11Mbps (full wire speed), preko huba na drugo
> masino z 21140 pa okoli 10Mbps. Vse ostalo je bilo nespremenjeno.

Hoces povedati, da je najvec, kar si dosegel z Digitalovimi 2114x 100 Mb/s
karticami 11 (enajst) Mb/s? Saj pa to je komaj za spoznanje vec od starega
10 Mb/s Etherneta! Meni je z Intel EtherExpress Pro 10/100 uspelo doseci
76 Mb/s efektivnega prenosa pri FTP (na obeh straneh sta bili taki
kartici, half duplex nacin, vmes sta bila se dva 100 Mb/s huba in en
10/100 Mb/s switch). In vse kar sem do sedaj prebral in slisal govori v
prid temu, da naj bi Digitalove kartice bile boljse od Intelovih. Kje je
sedaj tukaj napaka?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist