[ LUGOS ] Re: [_LUGOS_]_Re:_[_LUGOS_]_Naši_znaki_v_konzoli

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Avg 25 14:50:56 CEST 1999

Yo!

On Wed, 25 Aug 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Jaz kot prvo tega ukaza nimam napisanega ampak imam v /etc/profile zapisano
> tole: echo -en "\E(U"
> Kar meni deluje ok /dev/console pa nima mode-a 666 - vsaj v mojem primeru ne in
> tole deluje bp.

Hmm, tole meni se vecje spake vrze na zaslon :) Ok, saj nekako ni nic
narobe ce je v /etc/profile echo -e -n "\\033(K", samo mene zanima kaj to
pomeni! Namrec, ce konzolo resetiram, moram to se enkrat vpisati. V cem je
point te zadeve? V Slackware dist. 3.0, 3.2, 3.6 so mi slovenski znaki
delovali brez tega "out of the box"...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist