[ LUGOS ] RH6 distribucija - RPM paketi

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Tor Avg 3 16:13:43 CEST 1999

Zivjo!

> Se mi je ze zgodilo da so imeli RPMi dependencie tako nastavljene (v krogu kot
> token ring) da je bil na koncu paket1 posredno odvisen od samega sebe in ga
> nisem mogel namestiti ker je bil odvisen sam od sebe a se ni bil namescen :p.

No, ko je ze govora o RPMju, lahko se jaz pristavim loncek in povem danasnjo
zgodbico.

Cistil sem po disku, z orodjem gnorpm, odstranjeval razno saro (neke reci za SQL,
ostanke KDEja, nikakrsnih sistemskih zadev, ene development knjiznice, ki so jih
potrebovali paketi, ki sem jih stran dal...). In *nicesar* nisem odstranil na
silo.

Pa po ciscenju opazim, da wterma v WM noce zagnati. Kake druge konzolole tudi ne.
Grem ven iz X-oken, jih poskusim ponovno zagnati. Jok, sploh noce v X-e. Ni nasel
nekih knjiznic.

Dam ldd xinit, kaj vidim? Manjka mu lepo stevilo knjiznic od Free86. Ampak, vse
so bile se na svojem mestu v /usr/X11R6/lib.

No, zal je nekako iz ld.so.conf izginila vrstica "usr/X11R6/lib" in ker je jaz
zagotovo nisem sel brisat, je to moral biti RPM... :-|

Sistem pa pol, moram reci... :((

Spletni pozdrav,

            Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist