[ LUGOS ] ppp finese

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Tor Avg 31 01:34:49 CEST 1999

On Mon, 30 Aug 1999, Ziga Huskic wrote:

> pred nakaj dnevi sm napisla da ne.. in prilozil odgovor z arnesa..
> kjer so obrazlozili da daje ta zadeva majhen prihranek in velik load na ruter

Ja res. Ce bi kdo uporabljal pamet, bi hitro ugotovil, da vsi kulturni
protokoli (mislim, da danes vsi modemi uporabljajo v90 ali vsaj tisti v42
ali v32) za prenasanje po analognih vodih ze vkljucujejo kompresijo
podatkov, ki jo izvaja modem sam (ce le-ta ni resnicno slab). Torej,
prakticno je popolnoma brezveze uporabljat softversko kompresijo na
dialupih (za isdn ne vem, zahvala gre telekomu slovenije).

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist