[ LUGOS ] Out of memory

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Avg 25 14:23:36 CEST 1999

Anze Vidmar wrote:

> Ja kaj pa laufas gor da ti tok rama pozira ??? Jes mam tukaj server za
> http, inet & mail, za cca. 30 userjev in mi servercic nikoli ne preseze
> 128M. Mislim da je to kar v redu.

Ram je vedno mozno pozreti. Ne glede na to, koliko rama imas v masini, ti ga
masina vedno pozre, ce za drugo ne, za bufferje. Pa ram ni toliko vazen,
ceprav:

skupna kolicina pomnilnika=kolicina rama+kolicina swapa

Swapa mora biti vedno dovolj, vsaj 30% mora biti prostega. Ce ga ni, se zacne
cel sistem cudno obnasati (servisom zacne zmanjkovati pomnilnika) in vse gre
bolj dol, kot kamorkoli drugam. Poti navzgor skoraj ni.

Resitev je kreirati dodatno particijo za swap (ce se da, na drugem disku),
oziroma, to ni tako dobro, je pa zacasno v redu, dodati swap datoteko v file
sistemu.

Kako pa omejiti kolicino pomnilnika, ki jo posamezni proces lahko pozre, pa ne
vem, nikoli nisem sel gledat. Ce ima clovek kaksne simulacije (kot sem jih imel
nekoc jaz), ki ti je pozrla vse, kar si ji dal, potem se mogoce se splaca
ukvarjati s tem, kako bi kolicino pomnilnika omejeval. Drugace pa se nic ne
omejuje, ampak je potrebno poskrbeti, da je swapa vedno dovolj. Ce dodas RAM, s
tem seveda *TUDI* dodas pomnilnik (glej formulo zgoraj), vendar te to stane v
tolarjih (no, ce nimas diska nic fraj, potem moras dodati disk, kar tudi
stane). Ce nimas problemov z zmogljivostjo masine (t.j. masina ne swapa
prevec), nekje spraskaj se kaksno 130MB particijo, pa jo dodaj kot swap!

Pa to velja za vse UNIXe, t.j. vedno morajo imeti dovolj swapa.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist