[ LUGOS ] UPS

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Avg 3 14:52:11 CEST 1999

Howdy!

On Tue, 3 Aug 1999, Rok Papez wrote:

> Ce ima UPS komunikacijo je glede na moja poizvedovanja takoj cena 35K+ Sit
> pa ceprav je samo toliko mocen da bi lahko samo 5 minut napajal 5W zarnico.

Hmmm ... sedaj me pa ze resno skrbi, kaj je narobe z mojim UPSom. UPS ima
675VA, pri polni obremenitvi zdrzi 10 minut, ima komunikacijo z
racunalnikom (glupe sorte, le obvestilo o tem, da se je kaj zgodilo); zanj
sem dal ~50kSIT. Mislim, da kaksne 250VA (dovolj za racunalnik brez
monitorja) dobis ze za manj kot 40kSIT.

Sicer pa je to izbira: ali je nekomu vec do kaksne super-truper 3D kartice
ali pa do varnosti podatkov. Ce kupis racunalnik, ki kosta 200+kSIT, potem
bos nasel se 50kSIT za UPS. Ce je UPS zate toliko vreden seveda. Je pa
stvar izbire.

> Ali ima mimogrede oni APC Back 300MI UPS vsaj kaksne lucke, da jih vn spulim in
> vtaknem notri komunikacijske zicke..

Jaz osebno mislim, da APC ni najcenejsa mozna varianta (vsaj takrat, ko
sem jaz kupoval, ni bil).

Peace!
  Mkx