[ LUGOS ] Vprasanje o modemu

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Sob Avg 21 13:26:54 CEST 1999

On Sat, 21 Aug 1999, Marko Hrastelj wrote:

Zivjo!

> Rabim en nasvet. V bliµnji prihodnosti bom kupil en US Robotics modem.
> Izpolnjevati bi moral nekaj zahtev: PCI vodilo, V.90, dobro mora drµati
> linijo,

V *nobenem* primeru *ne* kupi takega modema, ki je na PCI vodilu! Razen v
redkih izjemah taki modemi potrebujejo svoje gonilnike - ki pa obstajajo
samo za Wintendo....
Izogibaj se npr. raznim Diamond Supra Pro blah - slednjega sem imel nekaj
casa sam, v linuxu ne dela.

> Aha pa ±e to: lepo bi bilo, če namestitev pod linuxom enemu novincu ne
> bi vzela kakih dveh mesecev.
"winmodema", kar je nekaksno uveljavljeno ime za modeme, ki nimajo svojega

procesorja (in zato uporabljajo CPU), se v linuxu ne da namestiti niti v
dveh mesecih... ;-)

Pred nakupom modema si na vsak nacin oglej strani na:
http://www.idir.net/~gromitkc/winmodem.html

Drugace pa so USR modemi znani po tem, da lepo cepijo na zvezi, tako da
bood kar v redu. :-)

Spletni pozdrav,

                Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist