[ LUGOS ] RH6 distribucija - RPM paketi

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Avg 3 12:39:46 CEST 1999

On Tue, 03 Aug 1999, Andrej Trobentar wrote:

> Meni se to dogaja na RH5 vendar ravno obratno kot pri tebi, "rpm -qa |grep
> samba" pokaze da imam paket instaliran v resnici pa sem ga prej
> uninstaliral.
>
> Tudi mene zanima kaksna pametna resitev :).

Use tgz? ;).
Resno.. ceprav sem RH user se vedno najraje uporabljam tgz in rocno spreminjam
nastavitvene datoteke, kajti RH *zagotovo*, preizkuseno in pretestirano nima
postimanih dependencies tako kot bi to moralo biti.

Se mi je ze zgodilo da so imeli RPMi dependencie tako nastavljene (v krogu kot
token ring) da je bil na koncu paket1 posredno odvisen od samega sebe in ga
nisem mogel namestiti ker je bil odvisen sam od sebe a se ni bil namescen :p.

Go and figure.

--
best regards,
Rok Papez.