[ LUGOS ] maskiranje e-naslova - pine/sendmail

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Tor Avg 24 10:49:42 CEST 1999

Zivijo !

Tam v sendmail.cf za DM dodaj samo domeno katero zelis maskirati in vsa
posta s tega streznika bo imela pravilno domeno. npr DM amis.net in bo
delalo. Vsi ki posiljajo preko tega postnega streznika bodo maskirani v
zzz na amis.net.

LP Jure

smime.p7s

Dodatne informacije o seznamu Starilist