[ LUGOS ] Off topic - ponudba za delo

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sre Avg 18 21:02:05 CEST 1999

Se opravicujem, ker tole objavljam na Lugos listi.  Sem pac prevec
govoril in se zagovoril v pogovoru z eno mojo dobro prijateljico.
Je pa moje mnenje da so tistemu, ki isce resno zaposlitvev ali ima namen
zamenjati svojo sedanjo take informacije veliko vredne.

---- Takole gre ------

Smo podjetje Jenewein, ki se ukvarja z iskanjem in selekcijo kadrov. Za
uspesno in ugledno mednarodno podjetje s podrocja prodaje in
podpore informacijskim sistemom iscemo 6 sistemskih inzenirjev.

Zazeljene so izkusnje na podrocju:

    varnosti, nadzora in upravljanja IS

    racunalniskih omrezij in komunikacij

    Intra/Internet tehnologije

    sporocilnih sistemov

Zelo nujno rabimo nekoga, ki je "domac" z operacijskim
sistemom UNIX in nekoga, ki se dobro spozna na racunalniska omrezja,
komunikacije (CISCO, Shiva) ter na varnost informacijskih sistemov.

Kandidati za to delovno mesto morajo imeti vsaj visjesolsko izobrazbo
ustrezne usmeritve ALI (!!!) ustrezne delovne izkusnje in aktivno znanje

angleskega jezika.

Kandidatom ponujajo strokovno delo s sodobno IT, vabljivo in
stimulativno placo, delo v mladem, dinamicnem timu, moznost
izpopolnjevanja doma in v tujini ter moznost napredovanja.

Vse, ki jih tovrstna priloznost osebnega in strokovnega razvoja zanima,
vabimo, da posljejo svoj zivljenjepis na nas (e-) naslov ali nas
poklicejo za
dodatne informacije. Vse prijave so obravnavane zaupno.

Jenewein, executive search and selection
Gosposvetska 5, Ljubljana, Slovenia

tel:                + 386 (0)61 - 126 47 53
GSM:           + 386 (0)41 - 575 576:
 e-mail:      "Jenewein d.o.o." <management.consult na jenewein.si>
fax:               + 386 (0)61 - 126 52 66

---- Konec forwarda ----

Hvala za vase potrpljenje,
                     lep pozdrav,

                                     Aljaz