[ LUGOS ] DOS <-> samba problemi

Edi Suc e na ed0.net
Sre Avg 25 12:29:17 CEST 1999

Ojla.

Nastimal sem sambo tako, da se lahko Windowsi logirajo v NT domeno. Zadeva
deluje brez problema. Potem pa sem na eno DOS kiblo instaliral MSClient,
ki tudi naceloma deluje. Skratka dostopanje do sambe ne dela problemov. Ko
pa recem, da bi se rad logiral v NT domeno (na DOSu) pa mi pojamra, da
sicer me je uspesno logiral, vendar nobeden server ne more preveriti moje
identitete in zato dolocene zadeve ne bodo dostopne. Hoce mi povedat, da
logranje v NT domeno ne gre.

A je ze kdo imel podobne probleme in jih je uspesno resil? Ali pa ima
morda kdo kak koristen nasvet, ki bi mi lahko pomagal?

BTW: Samba 2.0.5 na debianu 2.1 z vsemi apgrejdi, MSClient pac tisti, ki
ga lahko dobis na Microsoftovem FTPju.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net