[ LUGOS ] fschk in devices

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Avg 5 18:04:13 CEST 1999

On Thu, 05 Aug 1999, Rok Papez wrote:

> Imam obcutek da vedno potem ko se disk fschkja da se mi permissioni
> mixer* in dsp* deviceov spremenijo, ali je tudi kdo drug to opazil?
> Sem ter tja moram namrec chmod a+rw dsp* mixer* in zdi se mi da moram to vedno
> storiti za tem ko se je disk fschkjal.
>
> Sistem je pa RH 6.0.

Ker se je tudi disk sumljivo obnasal sem si dol potegnil toolse in le ti so
zajamrali neki error 0207 in da naj vrnem disk nazaj :p (Western Digital
6.4Gigger). Some quality, se sreca da sem backup naredil takoj ko sem slisal
cudne glasove tako da se naj sedaj usuje ko mu pac pase ;).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist