[ LUGOS ] X config

Simon 'Zekar zeky na curse.edico.si
Ned Avg 1 13:07:45 CEST 1999

On Sat, 31 Jul 1999, [iso-8859-2] Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Emm.. a nima vsaka x osnovna distribucija XF86SEtup-a - moja ko sem jo
> skompajlal iz sourcev jo ima, suse jo ima, red hat jo ima... najverjetneje jo
> imas tudi ti.

Uporabljam slackware 4. XF86Setup-a ni in tudi na CD-ju ga nisem nasel. Na
internetu sem nasel samo rpm tega programa. Z alienom sem ga spravil v
.tgz ampak tudi tega mi ni uspelo spraviti do delovanja oz se mi ni zdelo
instalirat cel kup novih knjiznic, da bi to zaganjal.

S tem XF86Setup smo se oddaljili od vprasanja in se vedno me zanima config
file za XF86 SVGA server, ki bi deloval na vecinoma karticah na razlicnih
slotih ; z razlicnim chipsetom...

Hvala !

Lep pozdrav !

Simon 'Zekar <zeky na edico.si>