[ LUGOS ] the quest for text processor...

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Avg 29 09:23:22 CEST 1999

Banzai!

 Da samo povem, da sem danes to zverino potransferal...

Install je sel skozi v petih minutah... Worked like a charm... Se v path
ni treba dat Word Perfecta...

Ko sem ga pognal, se je nalozil v hmm.. petih sekundah... Kar je bilo tko
zlo presenetljivo...

StarOffice mi niti slucajno ni delal... cela instalacija je zgledala
nekako takole:

# ncftp ftp://ftp..../soffice501.tar
# tar -xf soffice501.tar
# cd soffice501
# ls
# ./setup
Segmentation Fault

# cd ..
# rm -rf soffice*
# exit

KOffice instalacija je zgledala tako, da sem instaliral se KDE 2.0 nevem
kateri pre alpha release, vse nekaj cudno... Komaj da je kaj delalo,
zamejal pol libov, se sprehajal po CVSih... in tako naprej in tako
naprej.. na koncu ni nic delalo.. sledil je rm -rf... :)

David!
Life. Does it really sucks so bad, or it's just us?

Dodatne informacije o seznamu Starilist