[ LUGOS ] Vprasanje o modemu

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Sob Avg 21 11:15:44 CEST 1999

On Sat, 21 Aug 1999, Marko Hrastelj wrote:

> Bok!
> Rabim en nasvet. V bliµnji prihodnosti bom kupil en US Robotics modem.
> Izpolnjevati bi moral nekaj zahtev: PCI vodilo, V.90, dobro mora drµati
> linijo, na kateri je veliko ±umov(ala line noise), ker smo eni tistih
> "srečneµov", ki imamo kabel ±e po zraku-v glavnem slaba linija.
> Aha pa ±e to: lepo bi bilo, če namestitev pod linuxom enemu novincu ne
> bi vzela kakih dveh mesecev.
> Če kdo pozna kak±en tak modem, bi prosil za odgovor.
Kupil sem USR 56k v.90 ISA. Deluje super. Ce kupis PCI,
ne deluje. Baje obstaja en (ali celo dva) pravi PCI modem,
ostali se vsi zanasajo na CPU, kar pomeni, da pod linuxom
ne delujejo.

Ce nimas ISA slota, potem kupi eksternega.
Mailaj tudi na 3com da bi rad videl PCI modem
ki ne uporablja CPUja ampak se do racunalnika
obnasa kot serijski kontroler. Mogoce bodo
potem naredili kaksno Pro verzijo PCI modemov.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist