[ LUGOS ] apache ???

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na slo.net
Čet Avg 5 16:53:55 CEST 1999

Pozdrav vsem!

Ravnikar sem si instaliral apache 1.3.6 z php3, perl-om in ssl_mod-om. Ko ga
zazenem z ssl in mi hoče zalaufat eno php3 skripto, ki brez ssl dela, pa se mi pojavi sledeč probem - netscape mi javi network error - I/O error, v error_log-u pa pise:
[Thu Aug  5 16:29:01 1999] [notice] child pid 21254 exit signal Segmentation
fault (11)

A kdo slučajno ve kako naj tole odpravim?

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist