[ LUGOS ] sendmail & free mem

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Ned Avg 29 13:07:46 CEST 1999

Hoj!

Imam dva problema:

1. V Pine napisem posto in jo posljem... Pine kontaktira lokalni sendmail,
potem pa se zadeva ustavi. Kot status pise "Sending mail..." in to traja
kaksno minutko, nato pa se vrne v osnovni meni in napise, da je posto
uspesno poslal. V logih je vse normalno, edino tole me malo moti:
"delay=00:01:48" - to je ravno tist cas, ko se nic ne dogaja (cas je
razlicen od maila do maila, ta 01:48 ne pomeni nic specificnega.
Poskusil sem se tudi povezat s telnetom na port 25 in rocno vnest SMTP
ukaze. sprejme vse do "MAIL FROM:", potem pa caka. "ps" med to pavzo
pokaze:
 2399  ?  S    0:00 sendmail: accepting connections on port 25
 2410  ?  S    0:00 sendmail: server natrij na localhost [127.0.0.1] child wait
 2411  ?  S    0:00 in.identd -w -t120 -l
 2413  ?  S    0:00 sendmail: XAA02413 natrij na localhost [127.0.0.1]: mail from

Zdi se mi, da dela probleme in.identd, verjetno zato, ker hoce sendmail
preveriti, ce posiljateljev naslov obstaja. Cas tega cakanja je krajsi od
dveh minut, tako, da do timeouta zgleda ne pride... zakaj bi pa toliko
casa porabil samo za ident pa ne vem.

Ideje????

2. To pravzaprav ni prav hud problem, me pa rahlo jezi. Ce poklicem
"free", mi izpise kaj taksnega:
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:         30704      27416       3288       5124       1628      20000

OK, recimo, da mu verjamem, ampak res mi ne gre v glavo, kaj in zakaj zre
toliko spomina. Zdej pa vprasanje: ce klicem "ps xam", vrednosti v katerem
stolpcu moram sesteti, da dobim tistih 27 Mb? Poskusal sem s tistimi pod
RSS, pa vedno dobim okrog 5 Mb. Cudno se mi zdi zato, ker sem na masini v
trenutku zgornjega izpisa poganjal samo par daemonov, bash in pine.
Nobenih X-ov, nobenih "tezkih" programov...

Lepe pozdrave iz 4. nadstropja,
Andrej

P.S.: Ah, zmerej pozabim: Slackware 3.6, kernel 2.2.9, sendmail 8.9.1

You can get more of what you want with a kind word and a gun than you
can with just a kind word.

Dodatne informacije o seznamu Starilist