[ LUGOS ] telnet scripta

tJaZy rachek na kibla.org
Čet Avg 5 12:12:58 CEST 1999

> kako napisati scripto,
> da bi se telnetal na eno masino,
> recimo telnet pop.pop.com 110
> in tam izvedel komande
> user
> pass
> in list
> ter da bi mi vse to zapisal v eno datoteko
>
> vendar po prijavi na pop streznik spet caka na
> vnos s tipkovnice
>
> torej, kako naj simuliram vnos tipkovnice

z expectom! najbolje je (tako sem si jaz naredil scripto,da se mi telneta
na tn-gw,pol pa na kid.kibla.org in se tam logira z user in pass, da mi ni
treba vsega tega na roke delat) da delas z /usr/bin/autoexpectom. To ti je
scripta,napisana v expectu,in ko jo pozenes ti odpre nov shell in "te
opazuje" kaj pocnes,in ko koncas,ti zgenerira scripto v expectu ki,ko jo
pozenes naredi isto kot si ti malo prej.No,potem tisto se malo
pooeditiras,pa je.V glavnem: man expect,pa malo se poigraj z auto
expectom,bos ze zmogel.

LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK