[ LUGOS ] Sendmail in relaying denied

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Avg 18 07:07:25 CEST 1999

Zivjo

Bojan Pogacar wrote:

> [...]

Sendmail ti ze sam sprejema posto na username na muc.g-kabel.si. V sendmail.cw moras dodati
domeno, ce hoces dobivati posto na username na g-kabel.si. Dvomim, da se domena g-kabel steka
h tebi. Ce imas lokalnega uporabnika bojan-a, potem bo posta za bojan na muc.g-kabel.si
prisla k tebi, ce hoces pa kaj vec se bos pa verjetno moral zmeniti z operaterji na
g-kablu, da ti to omogocijo. Vseeno pa ce hoces, da ti sendmail sprejema posto za
@g-kabel.si, potem dodas v /etc/sendmail.cw vrstico "g-kabel.si". To je vsa umetnost.
Vcasih to ne pomaga. Poglej v /etc/sendmail.cf, ce imas tam doloceno, da so domene v
sendmail.cw datoteki. Ce tega ni, potem kar v sendmail.cf spremeni tisti Cwlocalhost. v
Cwg-kabel.si. Po tem seveda restartaj sendmail. Vendar s tem se ne omogocis relay-anja
poste. Za to je pa relay_allow, oz. spremembe sendmail.cf datoteke.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist