[ LUGOS ] samba blues

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Avg 3 09:56:10 CEST 1999

isce se eno od naslednjega:

- nekdo z dobrim prakticnim poznavanjem sambe, pripravljen na nekaj
privatnih emailov
- link na nekaj v smislu samba for dummies

problem:

iz network hood v win98 ne pridem do linuxa, na katerem tece samba: geslo
za //masina/IPC$ je vedno neuspesno. hkrati je mogoce na doticni masini
narediti smbclient //masina/IPC$ in kot geslo uspesno uporabiti eno od
gesel uporabnikov. cilj je, jasno, normalna prijava z win98. zal sem v
sambi ekstremno zelen in je povsem mozno, da si kdorkoli, ki bi mi znal
pomagati, sam ne zna pomagati s tem vprasanjem :( vsakrsna pomoc
dobrodosla.

Dodatne informacije o seznamu Starilist