[ LUGOS ] NO CARRIER

Ziga Huskic ziga.huskic na guest.arnes.si
Pon Avg 23 21:12:54 CEST 1999

oni dan ko se je meni to zgodilo sm resetiral racunalnik in
ni nic pomagalo (smao modem je tko mal cudn klicu se bl kukr prej)
povezavo je uzposvau pol pa je kr caku ko eno tele.. al pa icek ce zehocte..
nakar sm ga lepo izklopu in spet vklopu pa je vse delal...
(cel racunalnik pac ker mam pac interni modem) ker hardreset ni pomagu...
sicer pa vidm da tole ni iz wintendoboxa poslano tko da si ocitno ze resil
problem.. no meni ga je resil totaln unplug :>>

> Kaj je zdaj to. Prejsnji dan povezava na Inet (isdn) dela cisto normalno,
> naslednji dan dobim v logih vedno "NO CARRIER"!!! Iz kje to ozvira???
> Linija je ok priklopljena, nevem pa kaj bi se lahko bilo, saj nobenih
> skript nisem spreminjal! *grin*

*grin* it is my frend.. aja jst krivim veslojce, delno pa tut slabo vreme uni
dan (blo je par dni nazaj manj kot kaksen teden)

 --
[- blux/tCl

Dodatne informacije o seznamu Starilist