[ LUGOS ] Debian in preverjanje (fsck)

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pet Avg 20 11:38:35 CEST 1999

	Hojla!

Ce masina grdo pade dol, vsi vemo, da sledi nasilni pregled FSja.
In prav je tako.

Problemcek pa se skriva v tem, da imam v sistemu namescen rack na
/dev/hdc, ki obcasno je prisoten, vcasih pa ni. fsck pa hoce na vsak nacin
pregledati tudi /dev/hdc2 in ko ugotovi, da ga ni (ne najde superblocka),
ponudi da se logiram kot root in stvar popravim na roko ali pa da
pritisnem control-D.

Pogledal sem, kaj pravijo bootup skripte. Najprej malo gleda naokoli:
if [ ! -f /fastboot ]
then
    if [ -f /forcefsck ]
Potem pa pozene fsck:
    fsck -R -A -t novfat $fix $force

-t novfat sme dodal sam, ker mi je fsck poskusal pregledati tudi vfat
disk, ce je bil vtaknjen v rack. V /etc/fstab sta zanimivi vrstici:
/dev/hdc1       /rack           vfat    user,noauto             0       2
/dev/hdc2       /racke2         ext2    user,noauto             0       2

Najbolj hecno je, da sem prej lahko vecino casa prezivel brez diska v
racku pa se ni nikoli pritozil. Po tistem, ko se je enkrat masina
sesula pa hoce preverjati vsakic znova in potem ne najde in joj...

Kaj ga kar an lepem peha fsck v to preverjanje in kako naj mu dopovem, naj
pusti /racke2 pri miru? noauto v fstab ocitno ni dovolj.

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist