[ LUGOS ] ssh pass v X-ih

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Pon Avg 16 14:16:18 CEST 1999

Pozdravljeni!

Rad bi izvršil določen ukaz na mašini v mreži preko ssh-ja. Zanima me kako bi
to storil v X-ih, tako da bi pač poklical določeno skripto, bi se mi odprlo
okno, ki bi zahtevalo geslo in nato bi se na remote mašini izvršil ukaz.
Ali obstaja za to kaka grafična varianta (preko xterma to znam narediti) zanima
me kako bi to naredil npr s pomočjo ssh-askpass programa (del ssh distribucje).

Vnaprej se vam za pomoč zahvaljujem!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist