[ LUGOS ] Problemi z diskom.

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pon Avg 2 23:12:32 CEST 1999

On Mon, 2 Aug 1999, Marko Cuk wrote:

> A pa ste vi kdaj slisali za PRAVILNO terminacijo ??

Sem.

> Pa na to, da tisti Avtomatic termination na kontrolerju ni nujno, da deluje
> tako, kakor je treba?
Sem. Stanje pri meni je tako, da je disk interni, ZIP externi, vmes je pa
kontroler. Sem eksperimentiral tudi z raznimi terminatorji na vseh straneh
verige.

> Pa na to, da so externi kabli ponavadi zelo slabi ?
Jap, zato sem probal celo z dvema, pa se z enim home-made iz ribbon kabla.

> Pa da ima ZIP plus kar nekaj problemov z SCSIjem ?

Pravzaprav samo glede terminacije, ampak je bil na koncu verige, pa probal
sem tudi z dodatnim terminatorjem.

> Dajte, dajte, no, ....

What do you want? Blood? >:P

                                                                  -AlesS
 aless na vector.nevtron.si                    //
 http://aless.rulz.org/                   \X/ AMIGA - Back for the future!