[ LUGOS ] Sponzorski denar od PRONet-a za LUGOS

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Pon Avg 23 22:28:34 CEST 1999

Boris Benko wrote:

> Tezki managerji pobirajo % tudi od pridobivanja sponzorjev. Vendar
> poznam drustva in klube, ki imajo zagotovo 10x-50x vecji priliv in
> nihce ne pobira provizije. Osebno menim, da je pobiranje provizije
> pri tem denarju, v tem primeru, kraja.

Se strinjam, da se ne bi mogel bolj!

Da pa ne bo kakšnih dvomov: pri izvedbi prvega install-festa nismo
organizatorji prejeli nikakršnih provizij - osebno sem kot
organizator dobil majico z napisom "Ensico" kot darilo sponzorja.
In sendvič, tako kot vsi.  Pomembna je bila izvedba nečesa
novega in pozitivnega, ne denar.

> Vsem tistim, ki se postavljajo v vlogo ustanoviteljev ali odbora
> drustva ali karkoli, je to v premislek. Naj si vzamejo cas za
> popoldanske ure, kako se vodi drustvo (ali podjetje) in kako gre
> racunovodstvo. Ali pa se vse skupaj opusti in se drustvo drzi na
> nivoju mail liste in obcasnih srecanj.

Žal se strinjam tudi s tem.  Prav tako svetujem organizatorjem
predstavitve na Infosu, da ČRTAJO VSAK HONORAR SODELUJOČIM
LUGOSOVCEM, saj finančno poslovanje društva očitno ni urejeno!
Kdor bi prišel tja LE za denar, ni vreden plačila.  Če se ne bo
našlo dovolj prostovoljcev, ki bi prišli tja brezplačno, se je
pač bolje ne predstaviti (vendar verjamem, da ne bomo imeli
teh problemov).
--
	Pozdrav,
	  Roman

P.S.: Sam verjetno ne bom utegnil aktivno sodelovati na Infosu '99,
upam pa, da mi to tokrat oprostite.

Dodatne informacije o seznamu Starilist