[ LUGOS ] grafika ter z njo povezani problemi + Rage128

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Avg 20 10:15:39 CEST 1999

On Thu, Aug 19, 1999 at 10:06:48PM +0200, Damir Cifer wrote:

> se je kdo že poigraval z X-i z Rage128 grafično kartico? :) Je res edina varianta XF86_vfb? :)
> Mogoče AccelX že podpira Rage128? :) Za vsak namig bom hvaležen :)

Kolikor sem videl na xig.com, accelX podpira Rage128, preizkusil pa tega
se nisem.
Na zalost sem tu v sluzbi vezan na ta neumen chipset, zato je cisto
mozno, da bom zdej en dan sprobal AccelX. O (ne)uspehu bom porocal.

Ce pa hoces Xfree, je FB edina varianta, ki je luskana tudi zaradi
128x48 konzole (IRC rulz press) ;-] Downside pa je pocasnost in
odvisnost od procesorja.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Dain Bramaged.