[ LUGOS ] Gimp 1.1.8

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pon Avg 23 20:16:51 CEST 1999

	Hojla!

Z Gimpom iz naslova nimam srece. Prevede se ampak takoj ko zacnem delati
kaj bolj resnega se sesuje. Sesuje se naprimer pri odpiranji slik,
odpiranju Layers&channels dialoga in se par drugih variant. Vse to se mi
pod 1.1.6 ni dogajalo. Fantje na #gimp pravijo, da je 1.1.8 precej
stabilen.

Uporabljam pa Debian 2.1, glibc 2.0.7, gtk+ 1.2.3. Zaniam me, ce je pri
komu od vas kaj bolje. Hvala.

	Mikka - aalte saakker...

Izid 1.2 bi rad pospremil s kaksnim clankom v nasem racunalniskem
casopisju (Monitor, Klik, Moj Mikro), ampak zdaj ne morem razvojen verzije
testirati in sme cisto nesrecen (smrk). Pa ravno sedaj, ko so dodali
toliko krasnih funkcij in pripomockov.

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist