[ LUGOS ] PS1 prompt string v xtermu

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Pet Avg 20 00:21:35 CEST 1999

Pozdrav!

V ~/.bashrc sem si naštimal PS1 string, ki naj bi mi prikazal nekaj informacije
v naslovu xterm-a, toda xterm mi v prvi vrstici izpiše le 31 znakov, šele
naslednja vrstica je v redu, vendar se 2 vrstica prepiše čez prvo :(
sintaksa v ~/.bashrc je:
if test "x$TERM" = "xxterm"; then
PS1="\033]2;\u@\h Dir: \w \007\u@\h:\w > ";
fi

v xterm-u problem izgleda takole --> like this:
neonatus na neonatus:~ > cd download/
oad > us na neonatus:~/downlo

Ali kdo ve kako naj problem popravim, tako da mi bo prompt deloval pravilno
(uporabljam bash)?

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist