[ LUGOS ] Mail serv

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Avg 25 05:17:45 CEST 1999

> Trapast vprasanje .. ampak ..
>
> Kaj je boljse? Qmail ali Sendmail ? :)
Postfix :-)

Za vecino namenov je sendmail cisto OK - je eden najstarejsih programov na
internetu, se vedno redno razvijan in dobro podprt, dobro se ga da prilagoditi
celemu kupu razlicnih (vcasih tudi zelo cudnih) potreb. Samo brzina ni ravno
njegova vrlina. Ce bos sprejemal na tisoce ali dest tisoce mailov na uro,
bos potreboval kaj drugega. Ampak takih uporabnikov je zelo malo.

> BTW: kako tolk vstimas QMail da bi zalaufal? Ce sledis navodilom vse lepo
> posname samo zalaufat ga noce
"zalaufat ga noce" "ne dela" in podobno niso opisi napake po katerih
bi ti lahko kdo pomagal.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist