[ LUGOS ] knjiznice glibc2 - se zmeraj tezave

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Avg 7 18:09:16 CEST 1999

On Sat, Aug 07, 1999 at 05:50:07PM +0200, Andraz Hvalica wrote:
> [...]
> Glibc2-HOWTOju, vendar je glibc2 tokrat glavna skupina knjiznic (libc5
> sem po navodilih umaknil v /usr/i486-linuxlibc5/.
>
> Make check po prevajanju Glibc2 ni vrnil napak, tako imam sedaj te
> knjiznice v /usr/lib.
> Datoteko specs, ki se valja v /usr/lib/gcc-lib/i486-linux/2.7.2.3/ sem
> umaknil in v datoteko specs preimenoval specs.glibc2 iz istega
> direktorija.
>
> Testni "Hello world!" programcic je deloval,...
>
> zal pa ne deluje nic drugega, kar prevedem. Prevede pa se. Prevedel sem
> BitchX in WindowMaker 0.60.0, oba pa pri zagonu vrneta segmentation

Popolnoma isto se je zgodilo meni, ko sem se uporabljal slackware.

> /usr/486-linux/bin/ld: warning: libc.so.5, needed by /usr/lib/libpng.so,
> may conflict with libc.so.6

Takole je...
libpng, katerega uporalja windowmaker, je linkan z libc5.
windowmaker sam je linkan z libc6. Problem nastane, ker program uporabi
funkcije, ki so v eni, namesto v drugi od teh knjiznic in tedaj se zgodi
segfault.
Resitev je, da na novo prevedes cisto vse.

Pri BX-u je verjetno problem, ker uporablj libtcl. Na slacku je libtcl
linkan z libc5. Na novo prevedi libtcl z libc6 in potem se BX. Pa se
katero drugo knjiznico, ki jo potrebuje.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Don't panic. Don't panic. Don't panic. ... ALL RIGHT, NOW PANIC

Dodatne informacije o seznamu Starilist